piątek, 6 lipca 2012

Ławeczka. KOTmiks spacerowy.

Dziś króciutki kotmiks o tym, co może się przydarzyć podczas spaceru. Niektórzy powiadają, że to przynosi szczęście, ja po prostu mówię... "Shit happens"...

Wersja pionowa:


Wersja pozioma:



Przy okazji tworzenia tego kotmiksu, przypomniałem sobie projekty okładek, które kiedyś wykonałem dla zespołu Pigs Like Pigeons:



Jako ciekawostkę podam, że basista tego zespołu, jest z zawodu lekarzem weterynarii, pracującym w zakładach mięsnych. Któregoś dnia przyglądając się dreptającym świnkom wyobraził sobie, że nagle dostają skrzydeł i odlatują... I tak powstała ta absurdalna ale nietuzinkowa nazwa zespołu...



9 komentarzy:

  1. Super okładka - ciekawa osoba z tego basisty:)
    A historia z kotem - co mogę powiedzieć.......... Buahahahahahah -- piękne okoliczności przyrody - niezłe - hahaahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już nie pisać komentarzy, tylko się urlopować, ale muszę napisać, że to REWELACJA! Komiks świetny graficznie, dopracowany i z jajem:)
    Okładkami też mi zaimponowałeś!

    OdpowiedzUsuń
  3. buahahaha! Komiks rewelacja! :)))
    Ja jednak mówię sobie, że to na szczęście, żeby się trochę pocieszyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny KOTmix :) Choć raz kot ma ubaw po pachy ;))
    Okładka odlotowa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczcie, że dziś wyjątkowo odpowiem na Wasze komentarze zbiorczo a nie indywidualnie. To nie z powodu "niechciejstwa" lecz paskudnego choróbska, które męczy mnie już od tygodnia. Piekielne upały same w sobie są masakryczne, a jak dodamy do tego gorączkę, która mnie trawi od wewnątrz, to możecie wyobrazić sobie me męki.

    Widzę, że część z Was czas urlopu/wypoczynu rozpoczyna bądź planuje. Nudno bez Was będzie na kociosferze, ale życzę udanych wakacji, wytchnienia i zapomnienia codzienności, szalejcie bądź wypoczywajcie wedle uznania lecz wracajcie cało i zdrowo.

    Ja pozostaję na stanowisku. Ktoś w końcu musi zostać, by... koniom grzywy pleść :) lub jak mawiał mój ulubiony dramaturg Wiliam TrzęsiWłócznia:

    "Niech z bólu ryczy ranny łoś,
    zwierz zdrów przemierza knieje,
    ktoś nie śpi, aby spać mógł ktoś,
    to są pradawne dzieje"

    ... czy jakoś tak :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się nigdzie nie wybieram ...;)
    Kciuki za zdrówko !

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz ciekawsze te kotmiksy robisz...
    Ja jestem cały czas na urlopie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotmiks bardzo edukacyjny :))A nazwa zespołu, przepraszam za kolokwializm... zarąbista :))

    OdpowiedzUsuń