poniedziałek, 9 lipca 2012

Konkursowo w kociosferze

Jako, że zachorzałem i już drugi tydzień męczę się nie tylko z powodu upałów, ale i wysokiej gorączki, dreszczy, glutów, zapchanych zatok i kaszlu, mózg mój się gotuje, tak że jeszcze trochę zacznie gwizdać jak czajnik. Skupić się nie mogę, przed oczami mroczki a świat wiruje przed oczami jak derwisz w swym psychotycznym tańcu. Sam nie jestem w stanie stworzyć żadnego sensownego posta, ale na szczęście w kociosferze życie toczy się dalej. Zapraszam Was do udziału w sympatycznych konkursach ogłoszonych przez równie sympatyczne blogerki. Konkursy są przyjemne, oczywiście związane z kotami, a wszelkie szczegóły znajdziecie na stosownych kocich blogach:

KONKURS 1: Jak śpią nasze koty? 

 Konkurs zorganizowany przez Klub Kota Jasna 8. Wszystko co trzeba zrobić, to na swoim blogu zamieścić wpis i zdjęcie swojego śpiącego i ledwo żywego z upału kota (plus informacja o konkursie). Następnie na maila klubkotajasna8@gmail.com przesłać: zdjęcie i imię kota biorącego udział w konkursie oraz link do swojego wpisu na blogu. Acha, w komentarzu na blogu Klub Kota Jasna 8 zawiadomić o wysłaniu zgłoszenia na konkurs. Czas przysyłania zgłoszeń do 14 lipca włącznie do godz. 20:00. Szczegóły konkursu tutaj: http://klubkotajasna8.blogspot.com/

Mój Mefisto wywalony kołami do góry

KONKURS 2: Fotostory. 

Ania z bloga "Za moimi drzwiami", wyjeżdżając na wakacje, zapewniła nam rozrywkę w postaci kreatywnego konkursu, polegającego na uzupełnieniu "dymków" w fotostory. O czym rozmawiają futrzaki? Szczegóły konkursu, tutaj: http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/



Przy okazji, poza konkursem, zapraszam do zapoznania się z tymi tworzonymi z pasją i miłością do kotów blogami.


11 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za informację. :-)
    Niezawodny jak zawsze i na stanowisku ...
    Rozumiem ,że Twój Mefisto bierze udział w konkursie.
    Ze względów prawnych musisz przesłać maila zgłaszając kota,co jest równoznaczne z pozwoleniem na wykorzystanie zdjęcia tegoż kota :-)

    Zdrowia życzę dużo !!!
    Ale sobie porę do chorowania wybrałeś ??
    Upał na zewnątrz i gorączka to nieźle może człowieka wykończyć.
    Jeszcze raz zdrowia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką sierotą to tylko mogę być ja, żeby zachorować w taki upał :/ Czuję się na tyle fatalnie, że po raz pierwszy od wielu, wielu lat poszedłem do lekarza, a unikam takich wizyt jak ognia. Czuję się jakbym na inkwizycyjnym stosie płonął...

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ani chmurki juz zostawiłam....ale przy tym twoim zdjeciu:))hihihi,,,to juz chyba przegrana moja pewna:)))))))pozdrawiam i zdrówka zyczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę zdrowia - Jak pech to pech - Mefisto jak zwykle cudny i śmieszny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No takie bajeranckie pozy robi Mefisto że chyba skapituluję w przedbiegach ...;))
    Zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieliśmy też konkurs robić na nasz rok blogowania, ale widzę, że trzeba odczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieee, no dziewczyny, tu nie ma się co poddawać, tylko słać fotki, dymki wypełniać. Parafrazując trenera wszechczasów... gdy myszka w dziurce, wszystko się może zdarzyć :)))) Przede wszystkim dziewczynom będzie miło, gdy przyjdzie dużo zgłoszeń a i ciekawią wszystkich rozwiązania i pomysłowość.

    Dzięki za życzenia zdrówka. Gdyby nie ta gorączka a więc i niemiła karuzela w głowie, to w sumie taki przymusowy "wypoczyn" był mi chyba potrzebny.

    Mraux: to nie zapomnij o własnym konkursie, fajnie, ciekawie się na blogach robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, w taką pogodę chorować to niezbyt przyjemne... Ja raz miałam taką nieprzyjemność i wspominam to ze zgrozą! Dlatego zdrówka życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Otrzymałaś wyróżnienie PRIX, zapraszam do siebie .
    Miłej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie chwilowa przerwa w dostawie bloga. Brak aktywności, nowych postów czy komentarzy na zaprzyjaźnionych blogach to wynik mego choróbska, które za nic nie odpuszcza.

    Dzięki Jasna za wyróżnienie. Trochę nie wiem o co w tej zabawie chodzi, łańcuszek taki? :) Nie wiem, ale się dowiem :) Póki co z czytaniem ze zrozumieniem mam teraz problem, więc i komentarzy moich brak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że już lepiej się czujesz, a jeśli tak, to zapraszam do siebie, czeka tam na Ciebie wiadomość:-)

    OdpowiedzUsuń